Kan inte hålla mig...

                                            Datum: 2010-05-10 Tid: 22:14:30 Kategori: Julia
nu står jag inte längre ut med att spjälsängen står omonterad i en ful kartong, madrassen befinner sig i ett hoprullat tillstånd i plast, sängtäcket ligger i barnvagnen pga. platsbrist m.m.

I morgon tar jag tag i saken tänkte jag, och jag hoppas att det inte bringar otur att sätta ihop allting för tidigt.. Tänkte att jag kunde ta lite bilder på det också, ifall ni vill se hur det ser ut. Det blir nog bra tror jag, eller det är jag säker på. Haha det gäller bara att jag monterar ihop den rätt och inte klantar mig som sist. Det kan ju bli skitfult i så fall!

Bakade en kladdkaka tidigare idag, den blev supergod! Nu är det äntligen läggdags, jag har tagit min järntablett. Nu hoppas jag bara på att halsbrännan inte är lika stark idag, men det tror jag inte.

Sov gott, pusspuss
4 kommentarer                                                                                                                    
  juliasbullar.blogg.se

åh vilken mysig blogg du har, scrollade precis igenom.

2010-05-10 l 23:41:50
Blogg/hemsida: http://juliasbullar.blogg.se/
  Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Hehe tack :) Jo, tack och lov för det. Vill bara bli av med magen nu och ha henne i min famn istället :D



Haha min svärmor tjatade på mig, "Sara, du får INTE sätta upp och bädda sängen innan hon kommit" Men vem ger henne rätt att bestämma det. Det är vårat barn så jag satte upp allt och bäddade iallafall. Jag tror inte på skrocken haha.

Tänk dig när du kommer hem från BB. Du kommer vara så trött. Det första du vill göra är att sätta dig ner med den lille, inte börja sätta ihop massa grejer och bädda och ha det :) Skönt att ha allting klart :)



Kram!

2010-05-11 l 07:18:52
Blogg/hemsida: http://itssaraslife.blogg.se/
  Beatrice ♥

Äh, vi satte ihop sängen ungefär en månad, om inte mer, innan Devin föddes. Dels för att lära katterna att sängen var "aj, aj!" :)

2010-05-11 l 10:24:47
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
  Charlotte

Så fint du gjort det :)!

2010-05-11 l 21:24:41
Blogg/hemsida: http://snigelbebis.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: