Mulen söndag i maj

                                            Datum: 2010-05-16 Tid: 12:29:28 Kategori: Blandat
Idag har jag inget vettigt alls att dela med mig av.
Pappa satte upp två hyllor på min vägg så att jag fick upp lite skräp där. Parfymer, smycken, böcker osv. Alltid bra! Kunde inatt sova hela tiden utan att behöva gå upp och kissa, vilken lycka! Har börjat läsa en bok nu som jag inte minns namnet på.. typiskt. Den handlar i alla fall om en medelålders kvinna som typ tröttnat på sin vardag som alltid ser likadan ut.. jag tror att hon kommer vara otrogen senare i boken. Fast jag bara tror..

Läste igenom mina gamla dagböcker förut. Haha fytusan vad hemsk jag var som 12-åring. Skrev hur mycket jag hatade allt och alla och hur mycket jag störde mig på saker & ting (haha typ som nu). Skolan var för det mesta tråkig och alla klasskompisar likaså. Sedan körde jag alltid en riktig goding i en av böckerna; jag rimmade alltid i slutet. Ett av rimmen var följande: Årets melodifestival, sändes på 1:ans kanal! Eller: **** är dum, gör henne stum! Haha vad fick jag det ifrån? Sedan var jag arg på en släkting också eftersom denne alltid åt upp all vår mat, haha vilken idiot! ;} Jag märker dock tydligt hur jag har förändrats. På den tiden var jag rädd för vad alla skulle tycka om jag sa något fel, nu för tiden säger jag vad jag tycker. Kan dock inte låta bli att känna mig rädd för vad mitt lilla barn ska tycka och tänka i framtiden. Hur skolan och kompisarna kommer vara mot honom/henne osv.. Jag & Johan ska i alla fall (försöka så gott vi kan) ge en så pass bra uppväxt att det nog inte kommer vara några problem! :}

Nu ska jag ta mig en hallongrotta tror jag, farmor som har bakat! :D

Uppe bland grenarna i trädgården

5 kommentarer                                                                                                                    
  Finni - Elliotts morsa

Haha ja eller hur :) Glad att man kan bli lite brun i alla fall :)

2010-05-16 l 13:04:38
Blogg/hemsida: http://mammafinni.blogg.se/
  Denise - Ännu en mammablogg

sv: förstår att du längtar! Det är ju dags snart ju :D LYCKA TILL! :) Hoppas hoppas att du får det lätt, men jag säger såhär. Föreställ dig det värsta möjliga! :)

2010-05-16 l 17:23:14
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
  Sophie mamma till Nellie

Vad bra att jag inte skräms haha :D

Haha joo men jag har med tyckt så när jag hört det namnet. Alltd nån söt tjej som heter det eller ett sött djur! vet en häst som heter så :P

2010-05-16 l 17:28:36
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
  Helena

Fin bild :)

2010-05-16 l 20:09:27
Blogg/hemsida: http://helenavesterlund.blogg.se/
  Malin & Elise

Tack ska du ha :). hon är oftast jätte snäll.



grattis till bebisen i magen. vet ni vad det är för kön?



2010-05-17 l 12:08:05
Blogg/hemsida: http://malinmedk.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: