Norges nationaldag - 17 maj!

                                            Datum: 2010-05-17 Tid: 12:14:58 Kategori: Vardagslyx
Hejsan :}

Idag är en mulen dag, men den fick lite solsken i kanten eftersom det låg två vykort i brevlådan till mig! Det ena var från Cajsa (Turkiet) och det andra var från Louise & Marie (Island) Det är underbart att få vykort, tack så mycket tjejer! Ni verkar ha haft det väldigt roligt, jag hade gärna följt med till båda ställena!! Dock är det skönt att ni är hemma nu igen, vi får väl se om vi hinner träffas innan lillbebisen ploppar ut! Annars är det ju bara mysigt att ses alla 5. ;}

Jag sitter och lyssnar på Johans låt som han har gjort, den är underbart bra! ♥
Den heter Sommar för dig, kommer nog bli en riktig hit! ;}
Vi ska alldeles strax bege oss ner till.. damdamdam... Hamnkrogen. Skräll.. Jag är skyldig lilla Johan en middag, och eftersom det antagligen inte lär ske när vi har ett litet barn så kan vi ju lika gärna ta det nu. Är dock lite rädd för hur vi ska ta oss ner dit, vi går antar jag. Men vi får gå lugnt, haha magen tål inte alltför långa sträckor. Gott ska det bli i alla fall, och givetvis blir det en bookmaker as always.. Hm, hade det varit fint väder idag skulle vi ju kunnat ta en mjukglass till efterrätt, men det är ju inte så gott när det är kallt ute kanske..

Hur som helst, nu ska vi dra, för nu kom han! :}
Puss och kram
4 kommentarer                                                                                                                    
  Sophie mamma till Nellie

Åh vad mysigt och gott ;)

Haha nej jag kalla rmig fortfarande tjej.

Undrar hur gammal jag ska bli innan jag säger kvinna.

Haha :D



Nej jag vet, det ar riktigt dåligt att det var så kallt på vårat bb.

Det var verkligen skönt att komma hem sen. :)

2010-05-17 l 12:18:55
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
  Charlotte

Jag har några vänner som bor där i Hjo. Sen så bodde jag i Värsås ett tag om du vet vart den lilla hålan ligger haha :)! Ja vi tog reda på könet. Åh inte många dagar kvar för dig nu! :D

2010-05-17 l 12:39:59
Blogg/hemsida: http://snigelbebis.blogg.se/
  Sara - Ensamstående mamma

Haha äh, inte lätt att ha koll på läget hela tiden heller :P



Jag ska hålla tummarna för att bebis inte stannar i magen alltför länge till :) Vet du om det är en pojke eller flicka?

2010-05-17 l 13:34:10
Blogg/hemsida: http://dolphin.blogg.se/
  Erika - Gravid

Jag håller med! Man vill ju ha det där ögonblicket "det är en pojke!/det är en flicka!" när man väl kämpat för att få ut ungen :).



Vi tror också att vi väntar en pojke men jag tidigt i graviditeten var helt övertygad om att det var en flicka så jag är ändå lite kluven :P hehe. Har ni funderat på några namn ännu? :) Vi har ett pojknamn men flera flicknamn :)

2010-05-17 l 14:33:01
Blogg/hemsida: http://dumman.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: