Sen uppdatering

                                            Datum: 2010-05-13 Tid: 22:20:10 Kategori: Blandat
Hejsan :}

Dåligt med uppdatering idag, men jag har inte så mycket att skriva faktiskt! Har spenderat hela dagen hemma, inomhus, genom att plugga samhällskunskap som jag har prov i i morgon. Det sista provet under min skoltid. Det känns väldigt skönt, samtidigt som det känns lite konstigt. Vart tog tiden vägen? Den sprang iväg... Jag kan inte annat än att hålla med alla de som säger att gymnasietiden verkligen flyger iväg - it does!

Jahapp, 9 dagar kvar till BF nu då, eller snart 8 eftersom den här dagen närmar sig sitt slut. Har inte känt av något ännu, såsom verkar eller liknande alltså. Allt känns kanon och, om möjligt, så känner jag mig mycket smidigare nu. Magen är inte alls tung och jag går i trappor och tar mig upp ur sängen/soffan hur lätt som helst. Ibland är det underbart! Bebisen rör på sig inne i magen som vanligt men som sagt, inga tecken på att den verkar vilja titta ut. Men vem vet, kanske sätter det igång redan inatt? Haha, faktiskt så ber jag till högre makter att det inte gör det, för det skulle vara underbart att göra provet i morgon. Sedan, från och med i morgon vid lunch, då är bebisen välkommen när helst den önskar. :} Då har jag ändå ingenting för mig.

Nu ska jag läsa igenom alla 24 sidor som jag har till provet (om jag inte somnar innan) och sen slumra in. Ha en bra natt, sov gott! Puss & kram

1 kommentarer                                                                                                                    
  Anna Adolfsson

Hej! Jag har precis skaffat en egen blogg, fast jag har ingen aning om hur man gör :O Har du några tips? :) Om design eller så?

2010-05-13 l 22:37:55
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: