Trevlig kväll igår!

                                            Datum: 2010-05-01 Tid: 10:41:21 Kategori: Blandat
Hejsan :}

Igår kväll hade jag det riktigt trevligt! Var hos Cajsa vid 18-tiden och när alla var på plats (Marie & Lollo också) så väntade vi på käk, hehe. Egentligen skulle vi kanske ha grillat själva, men nu när ändå hennes familj skulle grilla så gjorde de allting, det blev kalasgott! Och skönt också att slippa stå ute i regnet (jag vet inte om det regnade just då i och för sig..) och frysa. Dock var det vääääääldigt varmt på Cajsas rum, så lite utevistelse kanske inte hade varit så dumt i alla fall. ^^ Vi snackade lite, jag fick ett litet gulligt kort om att jag var bjuden på studentfest hos henne osv. Men det roligaste av allt måste nog ändå ha varit när vi spelade sällskapsspelet Kuckeliku. Till för barn över 3 år.. Haha jag måste skaffa det spelet. Även om jag sög på det så var det ganska roligt ändå... min barnsliga sida kom väl fram där en aning! ;) Älskade tuppar!

Vid 23 for vi hem, jösses vad trött jag var! Det tog inte lång tid innan jag somnade kan jag säga. Det enda jag hann med var att tvätta mig och ta en järntablett. Sedan låg jag där, utslagen i sängen. -.-

Idag är det endast lördag, det borde vara söndag! Ibland är det riktigt gött med en extra dag ledigt. Den här dagen, som för övrigt är väldigt speciell, ska spenderas med att byta gardiner i mitt rum. Haha, roligt... Sen måste jag verkligen börja läsa på religionen också. Det här är nog tamejtusan det jobbigaste momentet i den här kursen; judendom & kristendom. Det är så mycket man ska kunna.. Sen ska vi dessutom (om jag inte fattat det helt fel) kunna jämföra dessa religioner med hinduismen och buddhismen. Mycket att ha i hjärnan samtidigt..

Skriver mer sen, om denna underbart fantastiska dag! ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: