Presenter i mängder!

                                            Datum: 2010-05-29 Tid: 13:16:55 Kategori: Julia
God morgon på er :}

God morgon för mig i alla fall, jag råkade visst slumra till en stund extra. Inte mig emot eftersom nätterna är hyfsat sömnlösa. Egentligen borde jag inte klaga kanske, jag får sova nästan 7 timmar varje natt. Det är inte dåligt det inte. Julia är så snäll!

Känner mig ganska elak som inte uppdaterar så ofta, men ni ska veta att det är svårt att hitta tid till det! Just nu sover Julia, men hon vaknar rätt ofta och då är det amning som står på schemat. Det tar ibland över en timme att få i henne mat och sedan få henne att rapa och möjligtvis somna igen. Ibland är hon dock vaken och ligger och kikar med sina vackra ögon. ♥

Aah, det finns så mycket jag vill skriva!! Vet inte vart jag ska börja! I onsdags var Anton, Milja & Fanny här och hälsade på mig och lillan. Främst lillan! ;) Hon låg och sov hela tiden som de var här, något som jag tyckte var skönt så att hon inte skulle skrika bort tiden. Fast jag borde inte vara orolig för det heller, hon är en väldigt lugn bebis som sällan skriker. Endast om hon är hungrig eller har ont i magen. Nu är ju magen som tur är bättre eftersom det första jobbiga bajset har släppt! I början är ju bajset (typ) svart och jättesegt och jobbigt för de små bebisarna. Det gulnar sedan av all bröstmjölk, och nu är hennes gult och betydligt lättare att handskas med för hennes del!

Pappa och Adam är i Göteborg idag vilket innebär att de tog kameran med sig. Jag bjuder istället på ett par bilder som Adam hann lägga över på datorn innan de stack:


TACK
för fina rosor från Anton, Milja & Fanny :}

 

TACK för bitringar och en namnskylt från Anton! :}

TACK för otroligt söta gosedjur från Milja & Fanny!

Julia sover så gott i vagnen!

Julia var bebis 1053 i år!

Har fått en massa gratulationskort från släktingar och vänner :} De ska jag spara, allihop!

 

Under gårdagen var Cajsa, Olle, Marie och Lollo här en stund. Även Johans mamma var förbi en stund och lämnade ett otroligt fint paket som jag tänkte visa er senare. Helt sjukt, jag ville knappt öppna det! Jag tror att ni kommer hålla med mig när ni ser det... Fick fina grejer av Marie och Lollo också, har dessvärre inga kort på pingvinen och bodyn ännu, det kommer. TACK! :D (haha blev många tack i det här inlägget, men jag är så tacksam!)

 

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: