"Ingen kan vara nere med en ballong!"

                                            Datum: 2010-05-05 Tid: 14:57:56 Kategori: Foton

Två snigelkottar som bor under vår veranda. Blev livrädd i morse när jag hörde att det prasslade, jag trodde det var en tjuv först som typ tänkte döda Nelly. Jag var orolig hela tiden i skolan..

Blue blue sky

Björken slår ut allt mer för var dag...

Någon som blir förvånad över att lilla godingen (Nelly Puh) ligger och vilar/solar?

Wow, fötter

Missan (lilla Ruh) ville inte vara ute.

Väggord på dörren in till.. tvättstugan ;)

 

Nu ska jag plugga religion resten av dagen! Har mitt sista prov i den kursen i morgon. Ha en härlig onsdag (borde inte vara så svårt eftersom solen skiner som aldrig förr!:D) Puss!

1 kommentarer                                                                                                                    
  sara - bf+

ohh vilken sötis kanin !! =)

2010-05-05 l 16:21:26
Blogg/hemsida: http://saralundqvist.webblogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: