Vintage actions

                                            Datum: 2010-05-19 Tid: 14:59:12 Kategori: Foton

Trots min klumpighet kunde jag inte hålla mig borta från kameran idag. Det är SLÅENDE varmt ute, och jag var tvungen att hämta lite isvatten för att överleva. :} Är fortfarande fast i alla dessa actions som finns till photoshop, bilderna blir mycket bättre. Ingen av bilderna ovan är originalbilden, men min favorit är nog den översta till höger, eller den precis nedanför den. Har ni nån favorit? :}
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie, Mamma till David

Grattis till bebisen i magen! :D

2010-05-19 l 16:35:40
Blogg/hemsida: http://davidminprins.blogg.se/
  ISSA.

Vad kul att du är med och tävlar!

2010-05-19 l 16:53:15
Blogg/hemsida: http://issafashion.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: