Påskafton

                                            Datum: 2009-04-11 Tid: 15:59:21 Kategori: Husdjur

Nelly har varit ute och sprungit idag, motion!

Glad påsk på er förresten!
Min påskafton har än så länge sett ut som så att jag vaknade, åt frukost, rastade djuren och sedan åkte "motorcykel" med pappa och min lillebror. Själva saken vi åkte på ser precis ut som en vanlig moped, men går i närmare 110 km/h.
Det är grejer det.

Vi åkte omkring och stannade i skogar, vid vattnet och på lite andra ställen. Vi stannade bland annat vid ett fågeltorn som återigen har byggts upp eftersom ett par skitungar eldade upp det förra, fantastiskt.
Jag hade med mig kameran så att ögonblicken nu finns kvar för alltid.

Det satt en grotesk padda på vägen som vi stannade för. Jag vågade dock inte nudda den med händerna så jag fick låna pappas vantar så att jag kunde lägga den åt sidan, på mossan. Det vore ju hemskt om den skulle bli påkörd av nästa förbipasserande fordon...

Johan ha sovit över i 5 nätter nu, och en sjätte blir det. Underbart. Ikväll ska vi titta på Låt den rätte komma in.
Jag har bara hört negativ kritik om den :P

2 kommentarer                                                                                                                    
  Antonio Banderas

Ah den såg jag häromdan! Bra fast lite konstig, händer inte så mycket!

2009-04-11 l 19:47:12
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se/
  Sofie (syssling)

Glad påsk! vad härligt det lät att åka motorcykel :)

2009-04-12 l 13:54:41
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: