Städa städa städa

                                            Datum: 2009-05-09 Tid: 15:12:32 Kategori: Husdjur
Idag har varit en riktig städdag.
Skurade rent i badrummet på ovanvåningen, dammsög hallen och mitt eget rum + att jag dammade mitt rum. Nu känns det lite fräschare.
Det är fortfarande ingrott kaninkiss i täcket dock.. lite äckligt kan tyckas. ><

Nelly ska i alla fall vara ute hela sommaren och fortsätta vara ute för alltid sedan. Då slipper jag allt spån OCH AVFÖRING i mitt rum.
Mamma var dessutom alldeles förtvivlad förut när hon gjorde ett försök att klappa Nelly.
Kaninen gick till attack och bet henne i fingret.
- Så har aldrig någon annan kanin gjort ju!:(

Jag vet inte riktigt vad som har hänt. :S Hoppas i alla fall att det går över, hon kan ju inte gärna anfalla allt och alla. Bara för att nämna så kan jag ju tillägga att hon anföll dammsugaren förut när jag dammsög rummet. Kaninjävel!

Jag och Johan ska ta 17:40 bussen in till Skövde senare idag. Innan dess ska jag ta och läsa i min engelskabok How to be good och kanske även titta lite på Kalla Kriget. Jag vill inte gärna faila på det, då är jag rätt illa ute!


Inte fullt lika söt och snäll som hon ser ut!
5 kommentarer                                                                                                                    
  sara

sv: nej precis :) hemma kan man gå och se ut hur som helst men till fest är det annorlunda :)

2009-05-09 l 16:18:13
Blogg/hemsida: http://sarahogbergs.blogg.se/
  Gelika

Min ena råtta blev helt galen och anfaller en också och biter en hela tiden (har många fina sår efter henne nu). Och det hände när jag tog isär henne från Doris när hon blev sjuk. Jag vet inte vad som hände, om det var förändringen eller vad som blev fel... När började hon hålla på såhär?

2009-05-09 l 23:16:45
Blogg/hemsida: http://gelikaa.blogg.se/
  ZAKIYA

neee vad sötaa

2009-05-10 l 00:04:22
Blogg/hemsida: http://zakcman.blogg.se/
  Sabine - Ab imo pectore

ååh vad fin :)

2009-05-10 l 14:28:20
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  M - hockeyfru & snart hundägare

hehe, ja nagelteknolog är en sådan som ficar ordning andras naglar =)

2009-05-10 l 19:46:37
Blogg/hemsida: http://thisismikaela.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: