Hittade bilder från Sälen!

                                            Datum: 2007-08-20 Tid: 16:33:32 Kategori: Blandat
Jag satt och tittade på lite bilder, och hittade då lite bilder från när jag och Cajsa var i Sälen på sportlovet det här året. Vi åkte slalom varje dag, och var alltid lika svettiga efteråt. Vi var helt slut med andra ord! Jag hittade 2 bilder som visar detta mycket bra hehe. Den översta bilden, där det är jag som är på bild, så har jag precis ätit Nutella. Hela jag är nersmetad med chokladen och även linnet. Gulhårig var jag också...USH!!! Aldrig mer!

image43image44
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: