19 juni

                                            Datum: 2010-06-19 Tid: 11:29:17 Kategori: Blandat



Sitter med en mugg coca cola och lyssnar på Pain of Salvation - Sisters (ovan. Låten börjar efter 50 sek typ..). Jättefin låt, haha det lönar sig ibland att ha en kille som gillar metal och som visar massa låtar som jag antagligen aldrig hade vetat om fanns annars. Julia höll sig vaken 3 timmar nu på förmiddagen så nu sover hon sött i sin vagn, inbäddad i sin favoritfilt (från Emelie, tack!). Hon har 2 sätt som hon somnar lätt av. Det allra enklaste är att lägga henne vid bröstet där hon somnar nästan genast, med bröstet i munnen haha. Man får slita loss henne därifrån sen, hon har ett sådant sug! ;D Något annat som funkar är också att bära omkring med henne och att hon somnar med huvudet snett mot armen. Det ser ut som om hennes huvud lossnat, men så vitt jag vet sitter det kvar fortfarande.

Jag filmade stumpan lite förut när hon låg på mage på en filt. Inte världens roligaste film kanske, men jag ska se ifall jag kan ladda upp den här. Den blev ganska lång, men det är egentligen bara slutet som är värt att se, när hon visar hur stark hon är i sin lilla nacke! :}

Ligger och funderar lite över vad hon ska göra i livet :} Bilden är tagen igår, och IDAG är lillan hela 4 veckor gammal!

 

Passar på att hälsa grattis till Morgan och David som idag blir 36 respektive 19 år gamla! Ha en fantastisk dag! :D

Sen är det visst bröllop i Stockholm idag, det ska jag titta på i eftermiddag! Ska ni? ;D


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: