Kor blockerade vägen!

                                            Datum: 2007-08-18 Tid: 17:55:02 Kategori: Blandat
image33

Nu i eftermiddags så skulle jag och min kära lilla familj åka ut och fika vid Almnäs. När vi åkt en bit så fick vi plötsligt stanna för att en massa kor skulle byta hage. Det var hur många kor som helst, och det tog verkligen aldrig slut, så efter ca 15 minuter gav vi upp och backade tillbaka. Men så lätt gav vi oss inte hehe. Vi tog istället stora vägen bort till den plats vi tänkt vara på, Storebro. Väl framme vid Storebro så blåste det hur mycket som helst, och stranden var borta för att vattnet har höjts, så vi fick ändå sitta i bilen och fika. Det tog oss nästan 40 minuter att få i oss fikat vi hade med oss. Men det var ganska kul ändå!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: