Söndagkväll med Cajsa och Marie

                                            Datum: 2007-08-26 Tid: 21:51:22 Kategori: Blandat
image78

Den här söndagkvällen har jag tillbringat tillsammans med Cajsa och Marie. Bilden ovan är tagen i närheten av Stadsparken i Hjo, och såhär glada är vi när vi går omkring i staden...Vi gjorde endel saker. Bland annat så gick vi till Frestelsen och åt glass. 3 kulor för 20kr haha. Cajsa var snäll och bjöd oss, jag är bara skyldig henne 4 kr nu haha =) Vi gick även en sväng i parken efteråt, och hemma hos henne spelade vi kubb! De två var i lag, och jag var ensam, det brukar alltid gå bäst då, så självklart vann lilla jag!! Som alltid haha;) Hennes lilla kisse Bruce var med ute, och han var jävligt intresserad av alla klossar eller vad man ska säga, han följde de verkligen med blicken hehe.  Lite senare, då vi inte hade något att göra, så fick Marie den briljanta idén att åka till kiosken och käka pommes x) Då gjorde vi det...jag cyklade och de åkte moppe. LATMASKAR! (kommer verkligen från rätt person)

image79image80
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

sitter och tittar runt lite här nu, har datorkunskap!
Bruce är så grymt söt på bilden

2008-01-25 l 11:03:06
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: