Tråkig dag!

                                            Datum: 2007-08-19 Tid: 14:57:32 Kategori: Blandat
Idag har jag suttit hemma hela dagen. Vaknade runt halv 11 och gick upp vid halv 12. Finns INTE mycket att göra heller. Förut var båda mina mostrar här, och även min lilla kusin Maja orkade pallra sig hit. Hon bor ungefär 20 m från oss^^. Hon visade upp sin stackars armbåge som det var fullt med sår och blåmärken på. Okej, det var ett blåmärke men inte ett enda sår syntes. Aja, små barn brukar överdriva lite hehe. Sen berättade Maja att hon skulle få ett litet syskon i mars, och jag fick låtsas bli överraskad. Har vetat om det längre än vad hon har gjort hehe, men man vill ju inte förstöra stämningen.  Men något som var nytt var namnen på den kommande bebisen. Om det blir en tjej ska hon heta Thea, och om det blir en kille ska han heta Leo. Thea är ett helt okej namn enligt mig, men det finns vackrare namn är Leo tycker jag hehe. Låter som ett namn på en hund eller något =) Men den är ju trevligt att få en kusin till! Då har jag..få se här...5 st!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: