<3

                                            Datum: 2007-12-18 Tid: 16:21:43 Kategori: Blandat
Jag saaaaknar att rida! Det är verkligen det BÄSTA som finns. Även om det ibland kan vara jobbigt, man ramlar av osv, så är det ändå underbart. När det verkligen går som bäst, när häst och ryttare samarbetar, det är då det är som allra bäst! Tänk dig en härlig galopp på en stor äng! =)

Jag har inte ridit sen i JUNI. Japp, ni läste rätt, det är otroligt länge sedan med andra ord. Tänk att det finns människor där ute som ALDRIG testat på att rida. Ni som är sådana, TESTA. Ni har inget att förlora på det. ^^ Den ända olyckan som har hänt för mig är att jag bröt handleden på 2 ställen, men vafan, det läker! =)

Här är en helt underbar häst, Winston, som står på ridskolan jag brukade rida på förut. Jag red honom i nästan en hel termin. Härligt var det!

image314

Söt va? :D

***************************
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: