Chokladbollar

                                            Datum: 2007-12-18 Tid: 14:02:54 Kategori: Blandat
Hejsan Idag hade jag en väääldigt lång rast. Från kl 9 till halv 2. Vad kan vara mer lämpligt, än att åka hem till mig och käka lite och baka lite chokladbollar. Det gjorde vi också. Vi tog 09:25 bussen hem och var hemma hos mig runt 10. Efter att vi käkat och bakat chokladbollar så gick vi till min gamla skola, Guldkroksskolan. Det mesta var sig likt, med den lilla förändringen att det gick nya elever där. Konstigt..xD

Jag och Emelie satte oss vid ett bord och tittade ner i cafeterian. Jag kände verkligen igen allihop! Lite senare kom min bror förbi, han hade precis haft franska. Kort efter det kommer såklart, franskaläraren. Usch, hon hatar nog mig haha. Pinsamt var det. I och för sig fick jag MVG av henne, men jag tror att hon blev hotad. ^^

Idag ska jag göra, absolut ingenting. Åka hem, kanske städa kaninburen och pynta med tomtar på mitt rum. ^^ Haha bra, nu vet ni/jag det. Då var den kvällen planerad. I och för sig brukar aldrig jag göra som planerat? (bra eller dåligt?)

Justde, förut så bakade ju jag och Emelie chokladbollar, de tog vi med till skolan och bjöd några som ville ha. Hoppas de va goda! Ni märker väl i så fall senare om ni får några eftersmärtor. ^^ Mycket möjligt!! :P

Slutar kl 3 idag. En timma kvar med andra ord. Ska inte göra något annat än att sitta här vid datorn och lyssna på musik. Just nu lyssnar jag på "Feel" med min älskade Robbie Williams. ;P Haha :D




image310


Do you know what it feels like to be the last one? "/
2 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

Fin blogg =)

2007-12-18 l 14:16:40
  Melinda

tackar :)

2007-12-18 l 14:43:42
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: