Dan före doppare'dan

                                            Datum: 2007-12-23 Tid: 18:23:57 Kategori: Blandat
God kväll på er, =)

Sorry för dålig uppdatering, men jag har varken haft ork eller kommit på något att skriva om. Lite trist kanske, men det händer verkligen ingenting i mitt liv just nu. Det är som det ska vara antar jag, det flyter på.

Förut klädde jag, mamma och Adam granen. Vi har en kungsgran i år med (andra gången vi har det). Det är ganska bra faktiskt, barrar ingenting och sticks inte. Det enda negativa med dem är väl att de inte luktar som granar ska lukta. Eller gör de det? Jag kanske har fel på luktsinnet. ;P I alla fall, vi klädde den med röda och guldiga kulor, sedan en stjärna i guld i toppen! Superfint! =)

Mamma städade på mitt rum igår, och, jag har faktiskt lyckats med att hålla det rent hela tiden sedan dess. Jag dammsög hela övervåningen förut, det behövdes kanske inte egentligen, men det ska ju vara finfint såhär i juletider! Det bakas för fullt där nere också, knäck och cornflakeskakor blir det. Ingen ischoklad i år. Gör inte mig något, är inte så jätte förtjust i det ändå.  ;P

I fredags åkte jag med en tidig buss till Jönköping. Eftersom jag ändå hade lov, och inget annat för mig, så kunde jag lika gärna vara i Sebbes lägenhet. Kom dit runt 12-tiden och satt vid datorn och grejjade i ca 2 timmar innan han kom hem. Han hade skrivit en jättegullig lapp som låg på soffbordet om att jag kunde ta choklad och clementiner osv. Hehe, det gjorde mig glad. =)
Den kvällen såg vi även 1 ½ film. Hehe, den enda var "Black Water", någon film om krokodiler och träsk. Lite långtråkig sådär, men den..dög i krig, ;P
Den andra filmen vi såg (halva i alla fall) var Saw 4. Fyy, jag klarade inte av det. Jag hatar alla fällor och skit som människorna råkar ut för. Då ser jag hällre på The Ring eller något. Haha, inte alls farligt. ^^ Det är min smak det. Komedier! =)

Aja, vi såg halva den kvällen, resten såg vi klart morgonen dagen efter. Nu ska jag nog, mata Ella tror jag. Justde, igår, jag trodde jag skulle dö. Så fint var det. :) Vi hade tagit in Ella på mitt rum en liten stund, och Missan var med samtidigt. Vi försökte få dem att umgås lite, men Missan ville inte det, tråkmåns! Men sen, så strök sig Missan över Ellas huvud, som om de riktigt gillade varandra! Jösses, jag började nästan gråta hehe. :')

Ha det bra, pusshejs! <3 God Jul! =)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: