En kram

                                            Datum: 2007-12-11 Tid: 20:46:39 Kategori: Blandat
Ibland kan det enda man behöver när man mår dåligt vara en kram.
En riktigt mysig, lång kram av någon man gillar starkt! Kan ni inte känna så ibland?
När ni mår sämre än sämst, att nu skulle jag bara vilja träffa den personen och krama den för evigt!?
 Så kan i alla fall jag känna.

Vi pratar på,
jag vet inte riktigt vad jag ska säga
men jag pratar på ändå.
Idag är en ny dag,
en ny dag att lära känna dig bättre.
Du vet väl att jag är ute efter din kärlek va?

**************************************************************************


2 kommentarer                                                                                                                    
  Emilie

Håller med dig. Man borde kramas oftare :D

2007-12-11 l 21:03:17
Blogg/hemsida: http://emiliees.blogg.se
  Melinda

Emilie: Ja eller hur :)

2007-12-11 l 21:16:32
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: