Gammal musik

                                            Datum: 2007-12-25 Tid: 11:46:46 Kategori: Blandat
Hej igen, ;P Nu har jag inget att göra så nu skriver jag för fullt. Vad jag än kommer på! ;P Stå ut, ^^

Jag har kommit på, att den bästa musiken gjorde förr. 80-talet typ, och även innan det. Exempel på bra musik, enligt mig, är:

  • Take on me med A-ha (en asbra låt som jag tyckt om ända sedan jag hörde den för första gången)
  • Alone med Heart (även det en bra låt som är lite äldre)
  • All I wanna do is make love to you med Heart (bra låt det också)
  • Words med F.R David (hehe, en rolig låt som är skön att lyssna på)
  • Rock me baby med Gwen Holdsworth (lugn, fin låt)
  • Touch me med Samantha Fox (haha, kan vara kul att lyssna på ibland
Några andra bra låtar, kanske snäppet nyare, men ändå bra, är:

  • It must have been love med Roxette (fin!)
  • Maria med Blondie (ingen aning om den är ny eller gammal)
  • Here in your arms med Hellogoodbye (haha, tyckt om ända sedan jag hörde den första gången!)
  • Eloise med Arvingarna (haha mobba mig inte, den är bra!:P)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: