haha ;P

                                            Datum: 2007-12-12 Tid: 14:23:22 Kategori: Blandat
Tvillingarna Himmelriket nästa!

Haha, det står att vattumannen (dvs JAG) passar ihop med tvillingarna! (dvs Sebastian)


Kärleksrelation

 Vattumän både lockas och skräms av närhet. De har ett starkt behov av en nära relation, men de hindras av en djupt rotad rädsla för att binda sig och av ett äkta behov av att vara ensamma. Denna förbryllande kluvenhet kan vara en källa till mycket frustration om Vattumannen inte kan komma till rätta med den. Det är endast livserfarenhet som kan lära Vattumannen att kombinera självständighet och engagemang.


(fråga inte varför jag skriver en massa sånt här, har allmänt tråkigt)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: