Hörlurar till mobilen!

                                            Datum: 2007-12-16 Tid: 18:19:23 Kategori: Blandat
Hej hopp! =)

Jag önskade mig en mp3 i julklapp för bara någon vecka sedan eftersom det är så himla jobbigt att inte ha några hörlurar till min mobil. Jag får alltid ha på lägsta volym och hålla mobilen vid örat om jag ska lyssna på t ex bussen. :P

Men så, idag, sa pappa att jag faktiskt fick med mig hörlurar till min nuvarande mobil. Jippie! =) Det hade jag helt glömt bort, men så var faktiskt fallet. Jag hittade de direkt, i den lilla lådan där mobilen låg från början. Haha, underbart!

Jag och älsklingen var nyss ute och gick en (lång)promenad. Kall var den i alla fall. Först gick vi till ICA, vi var fruktansvärt sugna på ppparkaksdeg, men det fanns ingen där! Illa! Vi gick då till Konsum istället, men där hade de ingen heller. Istället fick det bli lite godis hehe. Jag tog en Marabou Mjölkchoklad med apelsinsmak och crisp. Haha, långt namn där. ;) Sebbe tog Maltesers. ;P

Sista skolveckan nu då, för i år. ;P Slutar på onsdag, inga mer prov. Kan det bli bättre? Fast egentligen, varför gå till skolan då? ;P Jag kommer väl förhoppningsvis få mina betyg också, det enda betyget jag vet är att jag får VG i matematik, det känns bra. Det blir nog det enda VG:t. Men shit the same, betyg är inte allt. ;) Bara man har kul, och det har jag! :D


Hejsvejs sålänge! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: