Jag älskar

                                            Datum: 2007-12-10 Tid: 20:25:42 Kategori: Blandat
min lilla Ella så himla mycket! =) <3

image298

Är hon inte för gullig? :)

Ella föddes den 15 mars år 2002, dvs nu är hon snart 6 år! Inte illa, har aldrig haft en så gammal kanin innan. :) Hoppas hon lever lääääänge till! =) Hon är märkt i örat, har sifforna 0202. Moa hade 0204, det tyckte jag var lite häftigt, med tanke på att jag fyller år 910204. Nästan samma ju. Jag saknar min lilla Mosing....nu finns bara Ellsing kvar! :/ :) Men det är ju bra att hon lever vidare!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Hälsa henne från mig! :)

2007-12-11 l 01:11:22
  Melinda

Hehe okej =) =)

2007-12-11 l 14:28:38
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: