Jul

                                            Datum: 2007-12-12 Tid: 10:10:23 Kategori: Blandat
Shit alltså, det är ju inte ens 2 veckor kvar tills julafton! De enda jag köpt julklappar till är till Cajsa och Marie, alltså har jag kvar att köpa till mor & far. Har ingen aning om vad de vill va heller. :S Böcker kanske. ^^

Jag har i alla fall kommit på vad jag önskar mig. Bland annat en prenumeration på tidningen FRIDA och 300 kr (det kanske är 200 förresten) att fylla på min mobil med. Då sms:ar jag ju free i en månad. :D Det kan jag behöva vill jag lova! Sms:ar väldigt, väldigt mycket. Jag och mamma kom fram till att jag har slösat ca 10000 kr på bara godis, mat och mobilpengar! Illa är det, haha tänk så mycket annat jag kunde ha gjort! Liksom, köpt hur mycket kläder som helst! =)

Julafton ska jag fira hemma som vanligt, med min familj!
Farmor, faster och fasters kille kommer också, då äter vi i mängder!
Underbart är det. Sedan är det Kalle Anka på TV och en MASSA julklappar!
På kvällen åker vi till mormor och morfar och träffar mostrar och kusiner, mat där också.
Dock inte lika mycket. :P
Jag längtar! <3

image303

*******************************************************

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: