Lussekatter :)

                                            Datum: 2007-12-13 Tid: 09:04:10 Kategori: Blandat
Lussekatter är ju så himla gott! Det, tillsammans med lite
julmust  gör ju nästan hela julen! Haha! Ååh, jag älskar verkligen
julen, men i år har det inte varit alls samma julstämning som det brukar vara.
Jag ska nog sätta upp lite tomtar på mitt rum snart, idag kanske! Lovade Sixten att städa hans bur igår, men det gjorde jag inte. Ska göra det idag istället!!

Vad vore julen utan dessa små delikatesser??





image306

****************************************************
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: