Matte

                                            Datum: 2007-12-12 Tid: 12:41:46 Kategori: Blandat
Hej igen ;P

Det var attans vad jag bloggar idag! Fick nyss reda på mitt betyg angående Nationella proven. Fick, och kommer i slutbetyg få VG. Jag är extremt nöjd eftersom jag inte ens har pluggat! Haha, nu påstår jag inte att jag kan allt sedan innan, utan jag har bara tur antar jag! =) Men det kan man behöva ibland, eller hur?!

Vi ska göra stapeldiagram i Excel, jag kan inte! Behöver all hjälp jag kan få, någon som kan??? Vore väldigt tacksam för hjälp! =)

Kramhej <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: