Onsdag

                                            Datum: 2007-12-12 Tid: 07:58:27 Kategori: Blandat
God morgon =)
image302
Nu sitter jag i skolan och tråkar som vanligt hehe.
Såhär ser min dag ut idag. -------------------------------------->

Ikväll kommer Seb till mig. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, men det är lugnt.
Det är mysigt att bara träffas tycker jag! <3 Det är ju nu vi har varit ifrån varandra som längst.
Tisdagar är den enda dagen i veckan som vi faktiskt inte ses något alls haha. Det är
ganska bra gjort tycker jag, för att faktiskt bo 7 mil ifrån varandra.
Somnade ganska tidigt igår, runt 22:00 tror jag. Skönt, fick ganska många timmars sömn då, det kan verkligen behövas ibland. Tyvärr är det så att ju längre jag sover, desto tröttare blir jag efteråt sen. Kanske ska börja att sova 3 timmar per natt då, eller inte. ;P


P.S. Jag känner att jag vill MÅSTE övningsköra snart igen! Det går alltför länge mellan varje gång. Fan, jag glömmer ju bort hur man gör hela tiden hehe.


Ha en bra dag everyone! Kram <3










**********************************************************************************
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: