Otur inom shoppingen, ^^

                                            Datum: 2007-12-27 Tid: 18:29:01 Kategori: Blandat
Hej på er, =)

Vi var nyss ute på stan och shoppade lite. Sebbe hittade en mössa och ett par örhängen, medan jag hittade...ingenting. Haha, först var vi inne på Gina Tricot för att jag skulle ha ett par jeans, men det var SÅ mycket folk där att man inte hittade något. Vi gick vidare till H&M och där testade jag lite saker. Bland annat ett par rosa jeans, en rutig skjorta och en blå stickad sak. Allt var förskräckligt fult! Det var ju liksom det som var meningen. Men usch, jag tog helt fel storlekar! Byxorna tog jag i strl 36 och de var alldeles för små, snacka om att känna sig fet. x) Skojrtan var i 34, även den väääldigt för liten. Över axlarna i alla fall och armarna. ;P Fyyyyy, banta banta banta banta!!!

Har spelat Guitar Hero hela dagen. Jag är inte bra, men nu klarar jag medium i alla fall. Det är jag stolt över, ;) Fick 93% faktiskt. =) Haha, underbart!

Nu är Seb sur för det går inget vidare för honom. Haha =) Ska försöka pigga upp honom lite sen, =)

image324


Hejsvejs! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: