Sick in tha head!

                                            Datum: 2007-12-17 Tid: 21:12:48 Kategori: Blandat
Alla smarta vet ju att om man ska banta så ska man först och främst hålla upp med alla onyttigheter. (Såsom godis, läsk & kakor) Men, den varianten funkar inte för mig. Det kanske den skulle göra om jag verkligen gick in för det, men det går bara inte. Om jag skulle börja träna skulle det vara...jättebra. Men jag vet bara inte vad jag ska göra. Rida är jätteroligt, men jättedyrt.."/

Gym..?Njaa, inte det roligaste att sitta där vid svettiga makapärer och betala svinigt mycket för det! Jogga kanske....näe, man får bara håll. :P

Usch, fasen vad positiv jag är idag...INTE!! Förlåt mig för det.

Det enda som verkar funka för min del, är väl att sluta äta helt och hållet och leva på vatten och min underbara Vibratone (vetefan om den ens funkar:P)

Spanien nästa FFS! Inga feta magar där inte! Då blir man, seriöst, äcklad!

Ibland kollar jag på gamla filmer från Spanien. Jag var då, 13-14 år. Jäklar vad fet jag ÄR/VAR! Det är ju riktigt pinsamt. Icke mer!!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: