Torsdag

                                            Datum: 2007-12-13 Tid: 08:47:20 Kategori: Blandat
Hej hopp!

Resten av klassen har idrott nu, tyvärr trodde jag att vi inte hade någon idag p.g.a. Luciafirandet. Men det hade vi tydligen. Dock var inte jag den enda som inte tagit med mig gympakläder. Men, de som i alla fall hade med sig kläder, spelar just nu "Spökfotboll" i en mörk idrottshall. Haha, igår hade nämligen någon sparkat upp en boll i ett lysrör så att det hade börjat brinna. Otur! Så nu är et mörkt, mörkt, mörkt!

Kl. 10 idag är det Lucia här i skolan. Jag tror det kommer några och sjunger och sen ska vi fika på lussekatter och festis tror jag. ;P Synd att de inte hade julmust. ^^

Igår tittade jag och älsklingen på Heroes, fattade ingenting. Herregud alltså, nu helt plötsligt befinner sig alla 5 år framåt i tiden. Det bara hoppar fram och tillbaka!

Skriver mer sen ;P
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: