Träning!

                                            Datum: 2007-12-25 Tid: 14:24:08 Kategori: Blandat
Hej :)

Visst känner man sig otroligt tjock när det är jul? De gör i alla fall jag. Nästa år ska bli sååå mycket nyttigare än 2007. Om jag ska vara ärlig så har nog år 2007 varit det onyttigaste året i hela mitt liv! Det känns så i alla fall. År 2008 får i alla fall börja med lite solbränna och mycket bad! Kan ju hoppas att det stärker konditionen lite. Bara det inte blir för mycket glass och dricka, (är ju egentligen synd att det är gratis.:P) Nästa år ska jag....hmm..använda min Vibratone mycket! Haha, det kanske ger något, who knows! ;D

Åååh, mormor & morfar åker IDAG. Vad underbart för dem. Hoppas de hann packa allt nu bara, ;) Vi kommer bo i en liten lägenhet där nere. Jag, mamma, Adam och Hanna. Det blir nog finfint! På hotellet i Göteborg (sover där en natt mellan den 2-3 januari) så ska jag och Hanna dela hotellrum. Haha, får se om det går att sova något. Annars hinner man väl det på planet antar jag. Usch, 5 timmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar...

Jag har en gigantisk finne på min haka, som är väldigt, väldigt, väldigt störande för mig just nu. Den är alldeles röd! Blä på den!

Kramhejs <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Fridah

god fortsättning, :)

2007-12-25 l 14:31:27
Blogg/hemsida: http://FridahCharlotta.blogg.se
  Melinda

Fridah: Tack desamma :)

2007-12-25 l 18:38:16
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: