Vackra namn

                                            Datum: 2007-12-12 Tid: 08:08:03 Kategori: Blandat
Hej igen ;P

Jag hittade en sida med "vackra namn" som jag tyckte var lite rolig. Eller rolig och rolig, jag hade inget att göra så jag sökte på bästa möjliga.

Sidan heter: http://heaven.zoomin.se/index/1664.html?tst=20071212T065955Z

Vackra flicknamn: (enligt sidan)

Alva
Heidi
Alice
Esther
Ebba
Irma
Saga

Vackra pojknamn:

William
Melker
Emil
Viktor
Eddie
Benjamin
Sebastian
Zackarias


Hmm, jo det var ju lite mystiska namn, endel i alla fall. Men enligt MIG, så tycker jag att de enda fina flicknamnen som nämndes var: Alice och Saga. De finaste pojknamnen var: William, Viktor och Sebastian.

Hehe, men det är ju vad jag tycker. Vad tycker ni? Ni kanske gillar sådana där gamla namn, who knows ;D

**************************************


2 kommentarer                                                                                                                    
  emsan

hahah fan va coolT!
Adran heter zackarias i andranamn, och miranda heter alva :D

2007-12-12 l 13:27:30
  Melinda

emsan: haha OJ xD Vad pinsamt x)

2007-12-12 l 13:42:00
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: