Vibratone :)

                                            Datum: 2007-12-04 Tid: 10:35:25 Kategori: Blandat
Igårkväll, när jag kommit hem från att ha handlat julklappar, så satt jag en halvtimme med Vibratone! Vetefan om den funkar, men det var rätt behagligt. Hade den på magen haha. Ingen föränding än så länge, men det kommer väl ;)
1 kommentarer                                                                                                                    
  nisse

nej, det gör det nog inte...

2008-01-17 l 10:57:57
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: