With or without you...

                                            Datum: 2007-12-13 Tid: 12:15:15 Kategori: Blandat
Hälften av min klass har grafisk kommunikation nu, inte jag! Jag sitter i biblioteket som ligger precis bredvid salen de andra sitter i. När jag och Anton precis kom i hit förut, såg Sonja oss (syon på skolan). Hon frågade om vi ville ta hand om 2 tjejer som ska börja i våran klass efter jul. De ska tydligen komma hit i morgon och titta lite och vara med på lektionerna. Självklart ställde vi upp. ;P

Jag undrar vad det är för några, men det är ju kul med fler tjejer i klassen i alla fall. Vi är ju endast 5 st nu. =)

Har prov lite senare! Har väl haft ungefär 5 veckor på mig att öva hehe, men det har itne blivit av! Bloggen tar för mycket tid haha. Usch, vad pinsamt att det kommer gå så dåligt! Jag vet att jag alltid säger att jag är så dålig och kommer få IG, men sen får jag VG ändå. Men helt ärligt, nu kan jag INGENTING. Jag har ju redan sett provet och vet vad det är för frågor (vissa i alla fall) men det kan jag inte lära mig nu på så kort tid.

Undrar om Emelie dyker upp senare???

******************************************************

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: