Eftermiddag

                                            Datum: 2007-11-21 Tid: 15:23:50 Kategori: Blandat
Hej på er. =)

Tog 13:20 bussen hem idag så jag var hemma i skaplig tid. Underbart!
Idag var det faktiskt jätteroligt i skolan! Tycker jag i alla fall. Emelie var på topphumör, jag tror inte att det gick en minut utan att hon skrattade.
Det roliga började redan på svenskan i förmiddags. Vi fick ett papper med en massa ord vi skulle slå upp och se vad de betydde. T ex skulle man slå upp ordet "sats" (vi tänkte såklart på andra saker..). Pantzar frågade en kul fråga..^^ "Är mask en insekt eller ett djur?" HAHA =) Smart där ;)

Sen fortsatte det i maten...till mat idag var det kyckling med ris..ganska gott! =) Sen sa, kommer inte ihåg om det var Emelie eller Anton som sa det, men meningen var: "Han kommer hela tiden!" Ni tror inte att jag tänkte på något annat då eller? Jag brast i alla fall ut i ett asgarv! =) Kunde knappt käka ^_^

På matten så satt jag, Emelie, Pantzar och Olle vid ett bord och "räknade". Både jag och Pantzar var ute eter massage! Men fick ingen..:( Det var meningen att Olle skulle massera mig och att Emelie skulle massera Pantzar, men så blev icke fallet. De hade fullt upp med varandra. :P Olle lånade mitt (Emelie lånar det JÄMT) löshår, riktigt stiligt. ^^ 2 slingor och en keps, kan inte bli bättre! =)

I morgon har jag matteprov! Hjälp, kan ingenting! Men som vanligt HOPPAS jag att det går bra. Jag undrar hur mitt förra prov gick...:S

Jag har faktiskt varit rätt duktig nu när jag varit hemma. Städat både Sixtens och Ellas burar! Ska snart städa mitt eget rum och duscha också! =) Underbart, underbart! Hehe.

Sebastian kommer runt halv 6, 6, Jag ska färga hans hår mörkare! :S Haha hoppas det blir bra x) Kanske lägger ut bilder på hur det blev, om han vill vara med på kort vill säga...:P
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: