Fantastiskt =)

                                            Datum: 2007-11-19 Tid: 21:00:37 Kategori: Blandat
Yes, nu fungerar det trådlösa. Sitter på mitt rum och skriver nu, UTAN en massa satans sladdar överallt. Kanon =) Mamma är ju glad nu i alla fall, haha hon hatade den där feta sladden som gick genom hela huset.
Pappas jobbarkompis Gustav kom hit, han är värsta datageniet eller något, för han klarade det ju. ;) <3<3<3

Ska vara hemma från skolan i morgon, japp, igen. Fick gå därifrån tidigare idag eftersom jag råkade behöva springa in på toan och spy. Första gången jag spydde i skolan, "stolt". Haha ne jag skojja bara! =)

Men bara för att jag åkte hem tidigare idag betydde inte det att jag itne arbetade. x) Jag gjorde allt lite engelska, som jag ska fortsätta med i morgon! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: