Första skoldagen!

                                            Datum: 2007-11-06 Tid: 17:29:22 Kategori: Blandat
God eftermiddag på er x)

Satans vad jag är sugen på någon god bulle eller liknande, haha håll med om att det skulle sitta fint i den här bitande höstkylan.
Idag var den första RIKTIGA skoldagen för min och Emelies del. Den var bra. Hade bara tråkiga ämnen typ, men klassen är rolig så det är ok ändå. Vi är typ över 30 st, mest killar, men det gör ju inget ;P Haha =)
Får min bärbara datorn i morrn, då har jag 2 sen hehe =) Härliga tider, inte sant. Men schemat är en annan historia, börjar tidigt och slutar sent, -varje dag!

Sådant får man leva med, jag tänker och FÅR inte byta igen! Det var aaasgod mat i skolan idag förresten, kyckling i currysås med bananer och ris. Ok, bananer är äckligt, men de går att pilla undan. Det roliga var att det kyckling och ris förrförra fredagen (då vi hälsade på) också.
Jag lärde Anton att spela harpan idag hehe. På den sista lektionen, kul var det! Jag var bäst, han var väl, mindre bra. :P Men han lääär sig nog! Men btw är han nog snäppet bättre än mig på allt annat som rör datorer..:/ UNDERBART! =) Haha.

Ikväll ska min lillebror laga maten. Han är endast 14 år...en riktig liten fjortis faktiskt. Eller inte, men spela gitarr kan han faktiskt! Tro det eller ej. Det skule bli något med grönsaker..men jag vill ha köttbullaaaar! Hehe =)

Nej nu ska jag noggå och klippa mig eller något! Iaf kanske. Eller en dusch sitter ju aldrig fel.
Aja, hade fint! Pusshej <3
3 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

"..jag tänker och FÅR inte byta igen!"
inte direkt första gången du säger nått sånt XP
Men hoppas att det går bra den här gången!! Och att ni trivs o träffar nya roliga människor o allt =)

2007-11-06 l 23:38:45
  Cajsa

Hm... det känns som jag har hört de där innan med.. gällande FLERA grejer!

2007-11-08 l 12:53:44
  Cajsa

Hm... det känns som jag har hört de där innan med.. gällande FLERA grejer!

2007-11-08 l 12:53:57
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: