Fredag! =)

                                            Datum: 2007-11-23 Tid: 10:11:28 Kategori: Blandat
God morgon allihop =)

Äntligen fredag, sista dagen i skolan på flera dagar ;D Har endast 2 lektioner idag, svenska (som jag redan haft) och TMS. (Teknik, människa, samhälle) usch det är det värsta ämnet. Fyfan vad tråkigt och SVÅRT det är!

Igår hade jag grafisk kommunikation med min lilla grupp. Klassen är nämligen indelad i 2 grupper eftersom vi använder ritplattor. (de hade inte så många så vi fick dela klassen). Idag när andra gruppen har så är jag ledig, alltså är jag det nu ;P Sitter i Pippin och trökar lite.^^ (Ett datarum)

Var nere i cafeterian och köpte en Coca Cola och en Plopp! Plopp har fasen blivit mitt favoritgodis nu! Äter det nästan varje dag;D Måste sluta äta godis snart! Kommer få diabetes eller nått :S

Nu är det inte länge kvar tills nyår! Då ska jag till Kanarieöarna! Jaaaaa:D Underbart! <3 Hoppas det är varmt och fint väder, INGET regn!!!


=)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: