Fredag :D

                                            Datum: 2007-11-30 Tid: 13:56:36 Kategori: Blandat
God middag på er!

Idag hade jag lite sovmorgon så jag gick inte upp förrän vid 07:00. Skönt! Igår var jag inte hemma förrän 20:30 på grund av en jäkla julkonsert som min bror skulle vara med på. Precis när jag stigit av bussen och skulle hem, så hör jag att en bil närmar sig och plötsligt hör jag någon ropa: Melinda!

Det var mamma...både hon, pappa och Adam satt i bilen för de var på väg till Park. Jag hoppade in i bilen och trodde att det snart skulle vara överstökat, men precis när vi satt oss på stolarna så sa mamma att det skulle hålla på i 2 hela timmar! AAAAH. Det var 21 nummer, Adam skulle spela på nr 20. Det var segt!  I början var det bara tråkiga instrument, såsom klarinett och saxofon.  Som väl var fick vi fika, julmust och pepparkakor, så jag höll mig sysselsatt. En kille som är 1 år yngre än mig spelade både gitarr och piano. Först sjöng han någon jättebra låt, sen spelade han hela Fûr Elise! Den vill jag också kunna ju! Haha:D

Jag var i alla fall inte ensam ungdom där. Jag träffade både David, Johan och Emil. David spelade saxofon ett antal gånger hehe, underbart! ;P De satt och åt pepparkakor hela tiden, till slut vågade de inte ta några mer. Gissa vem som fick hämta mer åt dem om inte JAG! Haha:D

Jag blev så fruktansvärt kissnödig flera gånger så jag fick springa på toaletten hej vilt! Justde, det var en tjej också som sjöng "I swear" Jättefint! =) Duktigt ju för att vara så ung ändå. Sen var den en miniliten tjej som även hon sjöng och spelade gitarr. Hon gick i kanske...4:an högst! Men kunde ändå sjunga så pass bra! Varför kan inte jag sjunga???? Jag kan ingenting i och för sig xD Sånt är livet!

Igår glömde jag även mobilen hemma, vilket jag inte skulle ha gjort! När jag kom hem igen hade jag 4 missade samtal och 6 SMS. I ett utav sms:en stod det en underbar sak! Min Vibratone har kommit! Den finns nu att hämta ut på ICA i Hjo. Perfekt! Tyvärr stängde ICA kl 20:00, jag såg sms:et 20:25, OFLYYYYT! Men ska hämta ut den idag! Om jag har råd xD :S

Sebastian vann ju, som sagt, biljetter till Horse Show i Globen. På söndag är det! Han fick 2 biljetter och den ena får....JAG! :D Kan det bli mer perfekt! Vi ska sova på hotell från lördagen och sen åka hem på söndageftermiddag så jag slipper ta ledigt ;) Innan vi åker till Sthlm på lördag, så ska vi på hockeymatch i Kinnarps arena. Det är HV-Färjestad. Illa xD Jag som typ hejjar på båda!

Nu sitter jag på min sista lektion som egentligen inte är någon lektion. Jag och Emelie grejjar bara med saker vi ligger efter i! Men egentligen inte det heller x) Är hemma runt 4 i alla fall, då kommer Sebs! =) <3

Kramar <3

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: