Fredag

                                            Datum: 2007-11-16 Tid: 11:25:07 Kategori: Blandat
God morgon.

Vaknade alldeles nyss, är hemma ifrån skolan idag. Det var skönt att få sova ut lite! Igår när jag väntade på bussen så var den såklart försenad, vilket gjorde att jag blev jätte förkyld. Hela kvällen gick jag och snorade och hostade, hehe mysigt, I know. ^^

Idag ska vara en pluggdag! Ska läsa på både Programhantering och Kost&Hälsa. De proven SKA gå bra! Hehe, det kommer säkert gå åt helvete, men då har jag i alla fall försökt. Det är väl ändå huvudsaken!

Har inte sett till Missan än, hon kanske är död....haha nej det är hon förhoppningsvis inte. Men jag har faktiskt inte lämnat mitt rum idag, förutom när jag nyss gick på toa..:P

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: