Frisyrer

                                            Datum: 2007-11-20 Tid: 20:47:11 Kategori: Blandat

i God kväll! :)

Jag har ett problem, jag vet inte HUR jag ska ha mitt hår.?! Just nu är det bara rakt, halvlångt och...allmänt tråkigt! Usch! Klippte luggen lite kortare förut, men det är inget som någon direkt lägger märke till. ^^

Förut gick jag en promenad ner till ICA för jag skulle köpa en FRIDA-tidning. Hehe, har inte köpt den på ett tag så tyckte att det var dags för en nu. Kostar ju bara 29:50 så det kan det vara värt.
På vägen till ICA så gick jag förbi en frisörsalong, där fanns det värsta snygga bilderna på en massa frisyrer (såklart). Redken, hette det. ^^ Som jag såklart genast behövde söka på när jag kom hem igen. :P

image255

Lite lik Elvis eller ;D Fast en ljushårig version då..^^


 

image256


 

Fin volym! Lockigt också! =) Så kanske jag skulle ha...inte?! Haha, jag ska nog inte ha blont i alla fall. ;)



 

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: