Måndag

                                            Datum: 2007-11-12 Tid: 07:49:31 Kategori: Blandat
God morgon.

Sitter i någon slags datasal i skolan nu och väntar på dagens första lektion som börjar 08:20. Men innan den börjar hade vi tänkt att gå till syon, vi ska nämligen skippa programmering det här läsåret. De har redan hunnit så pass långt så det finns ingen chans att vi hinner ikapp på så kort tid. Vi tar det i 2:an eller 3:an istället. Frågan är nu vad vi ska göra istället på de lektionerna. ?


Idag händer inte mycket vad jag vet. Slutar 14:00 idag, tidigt enligt mig, sent enligt andra. :P
I helgen har jag varit med Sebastian. Jag åkte dit i fredags, då tittade vi på IDOL och Fredag hela veckan. Han lagade även en Tacopaj och hade gjort en cheesecake. Jättegod var den!!

På lördagen åkte vi hem till mig och bara slappade. Tror jag?! Jag minns knappt vad vi gjorde. xD
Igår möblerade jag om i mitt rum, färgade håret och städade Ellas bur. Kändes som om jag hann med mycket!!

Ska dra nu, hejsvejs!


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: