Mardröm

                                            Datum: 2007-11-27 Tid: 18:56:42 Kategori: Blandat
Usch, inatt hade jag en hemsk mardröm! Minns ungefär allt som hände!
Det var såhär:

En våldtäcktsman härjade runt i städerna. Han våltdog unga tjejer (mellan 15-25) medan deras mammor såg eller tvingades lyssna på det! Usch, värsta creapy! I alla fall, så var det en tjej som i mitt garage satt i någon slags tandläkarstol fastbunden (eller fasttejpad) och blev våldtagen medan mamman nyss kom hem från jobbet och sprang förbi för att slippa höra!

Hoppas inte att någon våldtäktsman läser detta nu och får något "tips" för det vore ju inte det roligaste precis. Nu ska jag hänga upp nya gardiner i mitt rum!
 
Pusshej <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: