Nice morning.

                                            Datum: 2007-11-21 Tid: 08:54:19 Kategori: Blandat
image257
God morgon mates! =)
Usch har inte sovit ett piss på hela natten typ. Somnade runt 00:00 inatt skulle jag tro, jag hade panik! Hur skulle jag palla skolan sen eller? I alla fall, sov kanske 1 timme bara, blääää! Sen får man ju verkligen panik när man vet att det är skola om bara några timmar.
Väl i skolan idag, så gick jag och Emelie till cafeterian och skulle dricka lite vatten (bland annat). Det gich inget vidare direkt. Jag höll i min plastmugg med vatten och skulle gå nånstans. Då ryckte Emelie tag i min rygsäck eftersom jag skulle gå åt det motsatta hållet. Vad hände inte då...om inte att ALLT vatten flög ur muggen och på en annan! Någon jag inte känner...men ändå! Det är ju ännu värre haha! Sen kom det jätte mycket på golvet som vi var tvungna att torka upp. Piiiinsamt....(A)

Slutar 13:00 idag. Det tidigaste någonsin! Underbart. Då ska jag hem, dammsuga rummet, bädda sängen, städa Ellas bur, städa Sixtens bur, duscha, ja en massa jävvliga saker som behövs! =)

Hade bra! =) pusshejs! <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

hihih! du.. :P i måndags gick jag på promenad vid 3, somnade lite före 4, gick upp halv 7!

2007-11-22 l 00:43:57
  Melinda

men orka xD varför ;P

2007-11-22 l 21:20:12
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: