Önskar att det var jag...

                                            Datum: 2007-11-13 Tid: 21:28:36 Kategori: Systrarna Olsen
image245

Den här bilden är sjukt, underbart, fantatiskt fin! Önskar att jag var henne just nu...rik, fin, bo i USA, ååh, perfekt ju! =) Mycket bättre än det liv jag lever i just nu..

Det har hänt mycket för mig på en väldigt, väldigt kort tid, men några som alltid, trots allt dumt och hemskt som hänt, kommer finnas i mitt lilla hjärta, är:
~A, K, T, S, M, E, M, Z, S, L, A, D, D, K, S, T, K, D, F, S, H, C..~

Ni kan ju hoppas att er namn döljer sig någonstans bakom bokstäverna :P

4 kommentarer                                                                                                                    
  cajsa

Finns mitt namn med där bakom?:)

2007-11-14 l 22:04:35
  Melinda

haha who knows ;D;D

2007-11-15 l 14:49:03
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Micha

Men henne skulle man ju inte vilja vara. Alltså visst, skitsnygg som in i helvete. Men dessto mer sönderdrogad. Och så vill man ju inte vara ;)

2007-11-16 l 11:44:36
Blogg/hemsida: http://eyeofstone.blogg.se
  Melinda

Micha: haha nej i och för sej inte...;P

2007-11-16 l 12:04:55
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: