Ska vara hos Emelie

                                            Datum: 2007-11-04 Tid: 20:10:29 Kategori: Blandat
I morgon efter skolan så åker jag till Emelie. Vi ska sola solarium hehe, det var ett tag sen jag gjorde det! Men det ser jag fram emot! Ska även sova där tills på tisdag så åker vi till IT tillsammans, känns alltid bra att vara 2.

Emelie skulle lägga in blonda slingor i sitt hår idag också! Det blir säkert fint, jag vill se! =)

Dagens låt:


Ha en fin kväll! ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: