Tisdag

                                            Datum: 2007-11-27 Tid: 09:38:15 Kategori: Blandat
God morgon everybody.

Tog mig upp extra tidigt idag, redan kl. 06:00. Såg ett program på MTV igår när de fixade håret så snyggt, så jag försökte göra det. Dessvärre gick det ju mindre bra...alla lockar är redan borta..:/ Hehe aja, mitt hår är inte av den bästa kvalitén, men I love it anyway! =) <3 Helt ärligt så är mitt hår den "kroppsdel" som jag är mest nöjd med! Har alltid vart. :P

Idag ska jag inte göra någonting faktiskt, bara slappa och öva på en massa jäkla prov. =(

Just nu har resten av klassen programmering, men icke jag och Emelie. Ska öva på läxor och sådant istället! Vi don't do programmering! Underbart.

Idag är Anton neegativ, Emelie kommer svimma och jag kommer ramla! Perfekta skoldagen fasen! :D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: