Ätit på Frestelsen med Caj och Maj

                                            Datum: 2007-10-01 Tid: 21:09:59 Kategori: Blandat
image192

Halv 6 idag tog jag mammas cykel och susade iväg till Cajsa. Därifrån gick jag, Cajsa och Marie till hamnen. Meningen var att vi skulle ätit på Hamnkrogen, men det fuckade stället var stängt. I och för sig var det lite oklokt av oss att inte kollat upp tiderna innan. Aja, istället stack vi till Frestelsen inne i Stadsparken. Dyrt som fan var det, men hyfsat gott ändå. Jag tog grillad lövbiff med bearnaisesås och klyftpotatis. Till efterrätt en amerikans chokladkaka med grädde. Haha Cajsa och Marie åt upp allt de köpte, medan jag inte var särskilt hungrig. Varför vet jag inte riktigt, men jag har helt enkelt börjat ogilla mat på senaste tiden...

Usch jag vet inte vad jag ska ta mig till...

(haha jag klagar fan HELA tiden, förlåt, men jag har det inte speciellt lätt:. )
4 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

var det inte typ fläskfilé? :P
stackars!

2007-10-01 l 21:55:33
  Cajsa

HAHA! nej, du åt ju LÖVBIFF!!! :D

2007-10-02 l 14:15:43
  Marie

hahah :P alla tror olika!! (antagligen var det så att
du åt lax eller nått)
OCH! du nämnde inget om orgasmen!! XD

2007-10-02 l 17:44:20
  Cajsa

haha! jag åt iaf lövbiff;) vad skulle JAG annars äta;) hahah! enligt eran idé...
Precis! de glömde du mel;)

2007-10-02 l 19:44:58
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: