Bild från fredagen

                                            Datum: 2007-10-06 Tid: 11:43:48 Kategori: Blandat
image189
Hehe från tjejmiddagen igår. Från vänster: Amy Winehouse, en brunhårig Pamela Andersson, Carola.

Hahahahahahahah guuuuuuu så snygga vi är, inte :P
Emelie har alla sina strumpor i sin tröja tror jag ;P
1 kommentarer                                                                                                                    
  emelie

HAAHAHAHHA, nej, jag har bara Två strumpor i varje, så det är itne så mkt faktiskt =)

2007-10-07 l 17:04:32
Blogg/hemsida: http://xEmelie.Blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: