Bra provreslutat!

                                            Datum: 2007-10-22 Tid: 18:41:04 Kategori: Blandat
God kväll! =)

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, spaghetti och köttfärssås! Det var längesen jag åt det! Ska bli gott! Har precis varit ute och gått med mamma, pratade om gymnasiet. Hon sa att jag var tvungen att gå klart den här terminen på Media i Tibro, om det inte kändes bra sen fick jag byta om jag ville det.

Den här tiden i skolan nu har varit väldigt rörig. Har bytt program, bara suttit vid datorn och segat och degat, fy fy! Men trots det så har allt gått väldigt bra. Har fått MVG på allt jag gjort, både på Natur och Media. Bland annat svenskan, datakunskapen, spanskan och engelskan. Tänkte inte på det förrän idag, men det är ju faktiskt rätt otroligt! Haha =) Jag kanske kan trots allt! Hehe :)

Nu tänker jag heeeela tiden på vem jag ska vara med i skolan, hur dum får man vara? Huvudsaken är väl att jag klarar mig i ämnena, jag får väl gå själv då! Skitsamma! Nu ska jag ta tag i det här och inte vara så fuckat barnslig! =)

Have a great night! =)
4 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Har Emelie bytt tillbaka nu?

2007-10-22 l 19:08:05
  Melinda

Nepp, hon går inte på Fågelvik längre...:/

2007-10-22 l 19:35:53
  Cajsa

Nehe! vad gör hon nu då??

2007-10-23 l 19:59:42
  Melinda

jag vet inte xD hon ska hälsa på IT-gymnasiet någon dag =)

2007-10-23 l 20:24:31
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: